Google nieustannie analizuje zachowania użytkowników, a następnie na tej podstawie modyfikuje swój algorytm w wynikach wyszukiwania. Już od 2015 roku wprowadził algorytm w oparciu o sztuczną inteligencję (tzw. RankBrain), umożliwiający lepsze zrozumienie intencji usera. Pa...
Dane dotyczące zachowań użytkowników pochodzą z bardzo wielu źródeł i zazwyczaj są rozproszone między różnymi systemami informatycznymi. Podstawowym wyzwaniem wobec tak dużej ilości oraz zróżnicowania źródeł danych jest ich odpowiednie wykorzystanie, a więc centralizacja oraz...
Co wspólnego mają dobrze skonstruowany content i metalowe sitko od odcedzania potraw? Pozwalają pozbyć się tego, co niepotrzebne, i zatrzymać to, na czym naprawdę nam zależy. W przypadku marketingu są to uwaga konsumenta i jego...
z potencjalnymi klientami często słyszę, że ich dotychczasowy plan kampanii był dobry, ale efekty niezadowalające. Najczęściej wtedy pytam, czy na stronie na pewno nie ma błędów. Nieprawidłowości są najczęściej rezultatem tzw. wąskich gardeł na stronie...
Google Analytics 4 oraz poprzednia wersja tego narzędzia Universal Analytics to platformy marketingowe, które bardzo się od siebie różnią zarówno pod względem metodologii zbierania danych jak i pod kątem konstrukcji raportów. Z tego powodu nie...
Metaverse to termin, który od 2020 roku zyskuje na popularności wśród branż technologicznych. To trójwymiarowy wirtualny świat zamieszkany przez awatary prawdziwych ludzi. W 2021 roku termin uznano za jeden z najbardziej rozpoznawalnych terminów technologicznych. Można...