Blog
Scrolluj dalej – znikająca paginacja READ

Google nieustannie analizuje zachowania użytkowników, a następnie na tej podstawie modyfikuje swój algorytm w wynikach wyszukiwania. Już od 2015 roku wprowadził algorytm w oparciu o sztuczną inteligencję (tzw. RankBrain), umożliwiający lepsze zrozumienie intencji usera. Pa...

WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII BIG DATA W KAMPANIACH MARKETINGOWYCH READ

Dane dotyczące zachowań użytkowników pochodzą z bardzo wielu źródeł i zazwyczaj są rozproszone między różnymi systemami informatycznymi. Podstawowym wyzwaniem wobec tak dużej ilości oraz zróżnicowania źródeł danych jest ich odpowiednie wykorzystanie, a więc centralizacja oraz...

Dobry content a durszlak READ

Co wspólnego mają dobrze skonstruowany content i metalowe sitko od odcedzania potraw? Pozwalają pozbyć się tego, co niepotrzebne, i zatrzymać to, na czym naprawdę nam zależy. W przypadku marketingu są to uwaga konsumenta i jego...

Twarde lądowanie na…www READ

z potencjalnymi klientami często słyszę, że ich dotychczasowy plan kampanii był dobry, ale efekty niezadowalające. Najczęściej wtedy pytam, czy na stronie na pewno nie ma błędów. Nieprawidłowości są najczęściej rezultatem tzw. wąskich gardeł na stronie...

Wdrożenie Google Analytics 4 – już czas! READ

Google Analytics 4 oraz poprzednia wersja tego narzędzia Universal Analytics to platformy marketingowe, które bardzo się od siebie różnią zarówno pod względem metodologii zbierania danych jak i pod kątem konstrukcji raportów. Z tego powodu nie...

Reklama w metaversum READ

Metaverse to termin, który od 2020 roku zyskuje na popularności wśród branż technologicznych. To trójwymiarowy wirtualny świat zamieszkany przez awatary prawdziwych ludzi. W 2021 roku termin uznano za jeden z najbardziej rozpoznawalnych terminów technologicznych. Można...

Poprzez kliknięcie na „Akceptacja wszystkich plików cookie” jest wyrażona zgoda na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia korzystania z nawigacji strony, analizowania wykorzystania strony i wsparcia naszych działań marketingowych. Więcej informacji
Akceptacja wszystkich plików cookies
strzałka do góry