Czy wiecie, że w Polsce mamy więcej osób w wieku 78 lat niż osób, które urodziły się w 2023 roku? Z danych GUS wynika, że w naszym kraju cały czas rośnie grupa osób w wieku...
W dobie komunikatorów mobilnych Viber wyróżnia się jako jedna z najpopularniejszych aplikacji na świecie, z ponad miliardem pobrań w 190 krajach i dostępnością w 44 językach. Platforma Rakuten Viber for Business oferuje reklamodawcom różnorodne narzędzia,...
Na początku tego roku opisywaliśmy nową platformę od Mety, która została uruchomiona w lipcu 2023 roku. Mowa o Threads, która zadebiutowała na polskim rynku pod koniec zeszłego roku. Jest to platforma społecznościowa, która bazuje na krótkich...
Google Ads jest jednym z najpopularniejszych narzędzi reklamowych, które umożliwia firmom dotarcie do odpowiednich odbiorców w odpowiednim czasie. Jednak sama reklama to nie wszystko – kluczem do skuteczności kampanii jest dokładne śledzenie konwersji. W ostatnich...
Telegram, będący jedną z najszybciej rozwijających się platform komunikacyjnych na świecie, wprowadził swój własny system reklamowy – Telegram Ads. Dzięki szybkiemu wzrostowi liczby użytkowników, skupieniu na prywatności oraz rosnącej popularności kanałów tematycznych, Telegram Ads stanowi...
Okazuje się, że nie każda zmiana jest dobra. Jeszcze przed wakacjami dowiedzieliśmy się, że Google podjęło decyzję o cofnięciu funkcji ciągłego przewijania wyników wyszukiwania, znanej jako „endless scrolling”. Koncern wprowadził ją stopniowo od 2021 roku...